جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دستاوردهای انقلاب

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که باید ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تشریح شود تا آنها بدانند که عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستند، تصریح کرد: حضور نسل نوجوان و جوان در کنگره شهدا بسیار تاثیرگذار بود و باید از سیره شهدای والا مقام الگو برداری کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در جمع دست اندرکاران نمایشگاه هسته ای و موشکی که در محوطه سالن نمایشگاه بین المللی قزوین بر پا شده است، گفت: در چنین مجالس باشکوهی که مزین به نام شهد ا است، وقتی رشادت های شهدای عزیز تبیین و تشریح می شود، آحاد جامعه بویژه جوانان خواهند فهمید که این عزیزان چه فداکاری هایی برای انقلاب اسلامی انجام داده اند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و توانست با روحیه ایثار و شهادت طلبی پیروز میدان نبرد باشد، افزود: امروز کشور بعد از گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی، به پیشرفت های خوب و چشمگیری در بخش نظامی، هسته ای و موشکی دست یافته و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

امام جمعه شهرستان تاکستان با تاکید بر این که باید ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تشریح شود تا آنها بدانند که عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستند، ادامه داد: حضور نسل نوجوان و جوان در کنگره شهدا بسیار تاثیرگذار بود و باید از سیره شهدای والا مقام الگو برداری کنند.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند کار فرهنگی مستمر و مداوم است تا آحاد مردم و نوجوانان و جوانان بیش از همیشه با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha