چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز بزرگترین ترس دشمنان دین اسلام، وحدت مسلمین است، لذا دست به هر کاری می زنند که وحدت به معنای واقعی کلمه در بین مسلمانان محقق نگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  امروز شهرستان بیجار، اظهار داشت: اگر انسان در زندگی خود همواره تقوا داشته باشند به درستی حق بندگی را به جا آورده است و بی شک سعادتمندی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اطلاعات خداوند بالاترین وظیفه انسان است، افزود: اطاعت خداوند متعال و نیز اولی الامر ایشان از اوجب واجبات است و اگر یکی از دو را فراموش کنیم بی شک زندگی عبث و بیهوده ای داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه گفت: برانگیخته شدن انبیا الهی از سوی خداوند برای هدایت جامعه انسانیت بوده است، لذا کسانی که این امر را قبول کردند عاقبت به خیر می شود و کسانی که تمرد کنند آخرت خود را نابود می سازند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نزدیک بودن هفته وحدت، اشاره داشت: امروز بزرگترین ترس دشمنان دین اسلام، وحدت مسلمین است، لذا دست به هر کاری می زنند که وحدت به معنای واقعی کلمه در بین مسلمانان محقق نگردد.

وی در پایان سخنان خود گفت: همه مسلمانان باید به حدی از بینش و هوشیاری برسند که بتوانند به درستی توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را تشخیص دهند و بتوانند آنها را خنثی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha