پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صادق احمدی

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: همایش حماسه حضور در ۵ آذر با سخنرانی سردار احمدی و حضور ۱۰ هزار بسیجی و اقشار ۲۰ گانه بسیج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته بسیج امسال دارای سه ویژگی چهل سالگی انقلاب اسلامی، هفته وحدت و برگزاری اجلاسیه های کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی است.

وی افزود: طی هفته بسیج در سطح شهرستان بیرجند 40 برنامه اصلی به مناسبت چهلمی سالگرد پیروزی انقلاب و 500 برنامه در سه سطح پایگاه، حوزه و ناحیه پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان آغاز خواهد شد، گفت: بازدید از نمایشگاه حرا تا حرم نیز از هفته پیش مجدد آغاز شده و هر شبانه روز حدود هزار تا هزار و 500 نفر می توانند تا پایان اجلاسیه ها از آن بازدید کنند.

احمدی عنوان کرد: ساعت بازدید دانش آموزان صبح ها از 8 تا 10 و ساعت بازدید عمومی از 17:30 تا 20 می باشد.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در بیرجند اظهار کرد: برگزاری 200 حلقه صالحین در محل نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق‌ (ع)، صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، برگزاری همایش حماسه حضور در 5 آذر با سخنرانی سردار احمدی و حضور 10 هزار بسیجی و اقشار 20 گانه بسیج از جمله برنامه ها می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه افتتاح طرح شهید بهنام محمدی با هدف اتصال دانش آموزان با مسجد انجام خواهد شد، گفت: این طرح در 7 آموزشگاه متوسطه دوره اول با آغاز هفته بسیج شروع خواهد شد.

احمدی گفت: یکی دیگر از برنامه های محوری ما حضور همکاران هر شب در یک مسجد و سرکشی از خانواده های شهدا که از 600 خانواده شهید تاکنونی از نیمی از خانواده ها سرکشی به عمل آمده است و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعزام 20 گروه جهادی به مناطق محروم ، برپایی 10 میز خدمت برای مدیران کل در مساجد، احداث کتابخانه در روستای دستگرد، از دیگر برنامه ها است، یادآور شد: تیم های پزشکی در مساجد روستاهای حاشیه شهر حضور خواهند یافت و به صورت رایگان مردم را ویزیت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha