جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه لارستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام، دشمن شیعه و سنی اند، تصریح کرد: مسلمانان بیاد برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمنان از اختلافات پرهیز کنند و بر وجوه اشتراکات خود تکیه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی، در جمع طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان، هفته وحدت را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: هفته وحدت توسط  امام خمینی(ره) پایه گذاری شده و در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا بر آن تاکید می‌کنند، بر مسلمانان لازم است از مسائل اختلافی پرهیز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بین شیعه و سنی مشترکات بسیاری وجود دارد، باید بر محور مشترکات به یکدیگر نزدیک شوند و برای حفظ و تعالی اسلام با یکدیگر همکاری و همیاری داشته باشند، زیرا که هر دو دشمن واحدی دارند.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام، دشمن شیعه و سنی اند، تصریح کرد: مسلمانان بیاد برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمنان از اختلافات پرهیز کنند و بر وجوه اشتراکات خود تکیه کنند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: شیعه و سنی هر دو مسلمان و در اعتقادات، احکام، اخلاق و ... دارای مشترکات بسیاری هستند، البته اختلاف هایی هم دارند، ولی این اختلافات نباید منجر به خصومت و دشمنی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه منطقه لارستان از وحدت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همه برادران و خواهران تشیع و تسنن با در نظر گرفتن دستورات الهی در کنار یکدیگر با اتحاد، همدلی و وحدت زندگی می‌کنند و این میراث گرانمایه را که از گذشتگان خود به ارث برده اند، نقش علمای سلف را سرلوحه خود قرار داده‌اند و با تاسی بر آنان این مسیر را ادامه داده و خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha