جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ در آیینی با حضور رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام جمالی به عنوان سرپرست جدید دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، آیین تکریم و معارفه سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین گنابادی، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های عبدالکریم جمیری سرپرست سابق نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تجلیل و طی حکمی از جانب سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس، حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان سرپرست جدید این دفتر در استان معرفی شد.

حجت الاسلام جمالی سابقه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

همچنین با حکم سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، جمیری به عنوان عضو حقیقی شورای هماهنگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر منصوب شد.

 در این مراسم یک زن و شوهر گناوه ای تابلوی ارزشمند خود را که با ساقه های گندم برخی آیات مبارک قرآن را طراحی کرده بودند را به موزه آستان قدس رضوی اهداء کردند و از مجید غریبی قایقران و پاروزن بوشهری که مسیر رودخانه اروند تا بندرعباس را پارو زده بود تجلیل شد. این ورزشکار پارو و قایق خود را نیز به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha