سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 469203
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
تجمع

حوزه/ طلاب و اساتید حوزه علمیه استان لرستان در تجمع اعتراض آمیزی، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را محکوم و خواستار اتحاد و همبستگی مردم مسلمان جهان برای حمایت و یاری از این مردم مظلوم و ستمدیده شدند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در این تجمع حجت الاسلام شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد و مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از بی توجهی برخی کشورهای اسلامی نسبت به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن بدست دشمنان انتقاد کرد و خواستاربرخورد قاطع مجامع بین اللمل با این جنایات شد .

وی با بیان اینکه فریاد های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» باید همیشگی باشد، افزود: مسلمانان و مردم مقاوم یمن با اراده ای راسخ در دفاع از ارزش های اسلامی و دفاع از سرزمینشان تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و استقلال خود را به دست دشمن نخواهند داد.

استاد حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه استقلال حق مردم یمن است، خاطر نشان کرد: جبهه کفر به سرکردگی آل سعود در صدد گرفتن این حق از مردم مظلوم یمن است و با کشتار بیرحمانه زنان و کودکان یمنی روز به روز نزد مردم آزاده جهان منفورتر خواهد شد .

حجت الاسلام شمسی فر در پایان خواستار رسیدگی مجامع بین اللمل به جنایات آل سعود در یمن شد و گفت: سکوت خفت بار مجامع حقوق بشری در برابر این جنایات، دل هر آزاده ای را به درد خواهد آورد .

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha