جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی

حوزه/ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به مسؤلیت خطیر دستگاه قضایی گفت: در این مسؤلیتی که قرار دارید در کار ها بر خدا توکل نمایید و از خداوند طلب کمک کنید تا در پرتگاه گرفتار نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان قم که در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد بر لزوم توجه به آیات و روایات تأکید کرد و گفت: مشکل ما در جهان اسلام دوری از مکتب اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند ما را از این عرصه دورکنند و تا حدودی هم موفق شده اند گفت: آن ها مسلمانانی که می توانستند یک قوه قوی در مقابل استکبار باشند را تلاش می کنند به جان هم بیندازند و لذا گروه های تکفیری، داعش و امثال این را بوجود می آورند که از اصول اخلاقی دور هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه خداوند انبیا را از جنس انسان ها آفرید خاطر نشان کرد: رسول مکرم اسلام در زندگی سیاسی نیز جدی بودند و در برابر دشمن کوتاه نمی امدند.

وی در ادامه با بیان ویژگی های رسول خدا گفت: ایشان  با مردم کریمانه برخورد می کردند و امین بودند و از نظر بردباری از همه بالا تر قرار داشتند چرا که حلم و بردباری لباس عالم است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با بیان اینکه پیغبمر اسلام هیچ گاه برای خود انتقام نگرفت مگر اینکه حرمت خدا شکسته شود و اهل بیت نیز هیچ گاه قسم نمی خوردند مگر در جایی که پای حق و باطل در میان بود ابراز داشت: ما باید سیره پیغمبر و اهل بیت را بگیریم و اهل عمل به ان باشیم؛ مشکلات بسیاری افراد به خاطر کوتاهی در همین امر است.

وی با بیان اینکه مسؤلیت ما بسیار سنگین و خطرناک است گفت: در روز قیامت در مورد این مسؤلیت و درست انجام دادن آن  از ما سؤال می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به مسئولیت خطیر دستگاه قضایی گفت: در این مسؤلیتی که قرار دارید در کار ها بر خدا توکل نمایید و از  خداوند طلب کمک کنید و مراقب باشید تا در پرتگاهی که وجود دارد گرفتار نشوید.  

وی در پایان از زحمات کمال فرهنگ نیا دادستان نظامی سابق استان قم تشکر و قدردانی نمود و گفت: ایشان هم در جبهه حق علیه باطل خوب درخشید و هم در امر قضات و امروز با سابقه ای درخشان خدمت خود در سازمان قضایی را به پایان می رساند و حجت الاسلام اصغر حبیبی به  عنوان دادستان نظامی استان قم از این پس به خدمت می پردازند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha