پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع طلاب اهوازی و  خروش حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن

حوزه/ طلاب، روحانیون، اساتید و فضلای حوزه علمیه اهواز، در حمایت از مردم مظلوم و مجاهد یمن، فریاد «الموت لآل سعود» سر داده و نسبت به کشتار وحشیانه حکام سعودی، اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، تجمع طلاب، روحانیون، اساتید و فضلای حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در رأس این تجمع، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجج اسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، در این تجمع، با مشت‌های گره کرده و فریادهایی برخاسته از حقد مستکبرین عالم، یک‌صدا شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات مناالذله» و «الموت لآل سعود» سر داده و نسبت به کشتار وحشیانه حکام سعودی و رژیم صهیونیستی در یمن، اعلام انزجار کردند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، به عنوان سخنران این تجمع اعتراض‌آمیز پیرامون تحولات خاورمیانه حول محور جریان مقاومت اسلامی سخن گفت و با بیان اینکه امروز مجاهدان و رزمندگان انصارالله یمن، نسبت به سال‌های گذشته، چند هزار برابر شده، گفت: با دمیدن شدن روح مقاومت در میان رزمندگان یمنی، تعداد جنگجویان یمنی از ۳ هزار نفر به بیش از ۱۲۰ هزار جنگجو رسیده و این کابوسی بزرگ برای جهان استکبار تبدیل شده است.

لازم به ذکر است، در پایان این تجمع، بیانیه اساتید و فضلای حوزه علمیه خوزستان قرائت شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha