پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ گردهمایی مبلغین اینترنتی

حوزه/ ۱۲۰ مبلغ در عرصه فضای اینترنتی فعال هستند. این افراد در کارگروه های مختلف فرق و ادیان، قرآن و حدیث، احکام، تاریخ واسلام، رواشناسی، مشاوره، و... مشغول فعالیت تبلیغی می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام قربانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغین اینترنتی که در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه درقم برگزار شد با بیان اینکه ازیک و نیم سال گذشته، شاهد تغییر رویکرد تبلیغی از معاونت تبلیغی و فرهنگی حوزه های علمیه از فردی به جریان سازی و شاخص شدن در فضای مجازی بودیم گفت: همین مسئله باعث شده مسئولین رسانه معاونت تبلیغی حوزه های علمیه نیز توجه جدی به این مسئله و رویکرد برای اثر گذاری بهتری داشته باشند.

مدیر کل رسانه معاونت تبلیغ و فرهنگی حوزه های علمیه با بیان اینکه از جمله فعالیت هایی که به دلیل تغییر رویکرد جریان سازی انجام شده، توجه به پیام رسان، تولید محتوای به روز، حرکت به سمت موضوعات الویت دار و تبلیغ، انجام سیستیماتیک فعالیت ها بوده است، افزود: همین امر می طلبد فعالیت هابهتر از گذشته انجام شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی اینترنتی به بخش های فرق و ادیان و اختصاص یک سوم بودجه، زبان خارجه با اختصاص دو سوم بودجه و سایت رهروان قابل تقسیم است، اظهارداشت:  همه این مسائل نشان می دهد این بخش هایی در جای خود چه قدر مهم و با اهمیت است.

حجت الاسلام قربانی بابیان اینکه 120 مبلغ در عرصه فضای اینترنتی فعال هستند، اظهارداشت:  این افراد در کارگروه های مختلف فرق و ادیان،  قرآن و حدیث، احکام، تاریخ واسلام، رواشناسی،  مشاوره، و... مشغول فعالیت تبلیغی می باشند.

۳۱۳/۴۰

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha