سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا ملاقادر قادری

حوزه/ امام جمعه پاوه گفت:آنچه دنیای اسلام منتظر آن است، عمل است. مسائلی که در کنفرانس وحدت مطرح می شود همگی خیر است، اما باید توده های مردم شیعه و سنی آثار این جلسات را در اعمال ما روحانیون ببینند و تاثیر بپذیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهر پاوه در حاشیه برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: خداوند متعال ما را به وحدت دعوت فرموده است و پیامبر اکرم(ص) هم ما را به ید واحده بودن دعوت فرموده و ذات این جلسه مبارک است.

امام جمعه پاوه ادامه داد: آنچه دنیای اسلام منتظر آن است، عمل است. مسائلی که در کنفرانس وحدت مطرح می شود همگی خیر است، اما باید توده های مردم شیعه و سنی آثار این جلسات را در اعمال ما روحانیون ببینند و تاثیر بپذیرند.

وی افزود: متاسفانه جهان اسلام امروز در حال درگیری داخلی است و داعش و طالبان و امثالهم شیعه را تکفیر می کنند و در بین شیعیان هم عده ای که خلاف خط رهبری معظم انقلاب اسلامی عمل می کنند و ضد اهل سنت موضع می گیرند و شبکه های ماهواره ای در انگلستان راه انداخته اند. اما ما با وحدت خود همواره هوشیار بوده ایم و از این پس نیز باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha