جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان منتخب شد

حوزه/ در پایان گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اویس رضا و سید قاسم شمسی به عنوان نامزد ریاست این سازمان معرفی شدند و در نهایت سید قاسم شمسی با رای بیشتر به عنوان رئيس این سازمان انتخاب شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» سازمان دانشجويان اماميه پاكستان گردهمایی ساليانه و سه روزه خود را در 23 نوامبر در مرقد شهید دکتر محمد علی نقوی بنیانگذار این سازمان در شهر لاهور آغاز كرد.

 سازمان دانشجويان اماميه همايش امسال خود را با عنوان «گردهمایی رحمة للعالمین» برگزار كرد. در اين همايش ساليانه، اعضاي سازمان از سراسر پاكستان شركت كردند و روحانيون برجسته نيز در اين گردهمايي سخنراني كردند.

در پایان گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان از طرف مجلس عامله اویس رضا و سید قاسم شمسی را به عنوان کاندید برای ریاست این سازمان معرفی کردند ودر نهایت قاسم شمسی با رای بیشتر به ریاست این سازمان انتخاب شد.

گفتنی است سازمان دانشجویان امامیه پاکستان یک سازمان مردمی متشکل از دانشجویان و طلاب و دانش‌آموزان پاکستانی است که سال‌های سال است در جهت ترویج گفتمان انقلاب و امام خمینی در پاکستان فعالیت می ‌کند.

این سازمان که ساختار، آرما‌ن‌ها، اهداف و برنامه‌های آن شباهت زیادی به بسیج دارد هر سال با برگزاری چند کنفرانس و اردوی دانش ‌آموزی و دانشجویی و برنامه‌های مناسبتی و البته چاپ کتاب و نشریات هفتکی و ماهانه، نقش مهمی در حضور و نفوذ فرهنگ انقلابی در پاکستان دارد.

سازمان دانشجویی امامیه چند سالی است که به ساخت فیلم و موسیقی هم روی آورده است و داراي اداره‌های مختلفي است كه بزرگ ترين اداره، مجمع يا مجلس نظارت با 19 نفر عضو متشكل از علما و كارشناسان موضوعات مختلف است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha