سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلاب

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در حمایت از مظلومان یمن، روز چهارشنبه هفتم اذر، ساعت ۸ صبح در مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار  «حوزه» در اصفهان، از برگزاری تجمع اعتراضی و ضد استکباری طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در حمایت از مردم یمن در روز چهارشنبه خبر داد و اظهار کرد: تجمع این هفته در حمایت از مردم مظلوم یمن که به واقع مورد ظلم جهانی و تروریست دولتی واقع شده اند، برگزار می شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به این که مردم یمن در اوج ظالمانه ترین تحریم ها از لحاظ منابع غذایی و دارویی قرار دارند، افزود: از آنجایی که مردم یمن مسلمان هستند و پیامبر اکرم(ص) فرمودند هر کسی ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و پاسخ آن ندهد مسلمان نیست، امروزه حمایت مادی و معنوی از این مسلمین مظلوم وظیفه ما هست.

وی ادامه داد: قصد داریم با تجمع اعتراضی، صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم و در راستای رسم و منش مسلمانی  و مکتب رسول الله(ص) در کمک به مظلومین، خواستار رسیدگی هر چه زودتر به وضعیت مردم یمن هستیم و از وزارت امور خارجه ایران مطالبه داریم که اقدامات مثمر ثمری دراین جهت انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی ابراز کرد: تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در حمایت از مظلومان یمن، روز چهارشنبه هفتم اذر، ساعت 8 صبح در مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha