جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشایخی

حوزه/ معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: از نماینده ولی فقیه در استان می خواهیم تا در جهت تکمیل زیرساخت های حوزوی کمک حال شهرستان میانه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمدرضا مشایخی در جمع روحانیون و مسئولان شهرستان میانه تصریح کرد: مردم میانه همیشه همراه ما بوده و حمایت و پشتیبانی کرده اند، براین اساس از نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی می خواهیم تا در جهت تکمیل  زیرساخت های حوزوی کمک حال شهرستان میانه باشند.

وی با اشاره به اختصاص 2 میلیارد ریال  به زیرساخت های حوزوی در شهرستان میانه، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش اعتبارات امسال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به زیرساخت های حوزوی این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

مشایخی با بیان اینکه میانه شهرستانی با تمام ظرفیت ها برای سرمایه گذاری است، ابراز داشت: باید از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس، روحانیت و رهنمودهای امام جمعه میانه در هدفگذاری ها و پیشبرد برنامه های ترسیم شده بهره ببریم تا بتوانیم به مباحث اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان رونق ببخشیم.

فرماندار ویژه میانه همچنین گفت: بنای کار ما در شهرستان حرکت در چارچوب قانون، شفافیت در امور و وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین است.

وی افزود: ما به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و ترسیم خط مشی از سوی ایشان بویژه در این مقطع حساس برای پیشبرد اهداف و امور جامعه در مسیر قانون با روند شفاف سازی و تعامل و همدلی با یکدیگر حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha