پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: تجربه نشان داده، هر زمانی امت اسلام با هم اتحاد داشته، توانسته بر دشمنان پیروز شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار جمعی از میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی که در قم برگزار شد، وحدت را رمز پیروزی مسلمانان بر دشمنان دانست.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی افزود: تجربه نشان داده هر زمانی امت اسلام با هم اتحاد داشته، توانسته بر دشمنان پیروز شود.

وی پیروی از ولایت فقیه و مرجعیت شیعه را عامل دیگر پیروزی بر معاندین عنوان کرد و اظهار داشت: نمونه ای از این پیروزی و پیروی از مرجعیت درعراق به وسیله نیروهای مردمی علیه گروه تروریستی داعش را شاهد بودیم. نیروهای حشد الشعبی با پیروی از مرجعیت شیعه و رهبران دینی توانستند سد محکمی در برابر دشمنان ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نظم، استفاده از مدیران کارآمد و قوی و برنامه ریزی از عناصر موفقیت درهر کشوری برشمرد و گفت: اگر در کشور این عناصر باهم باشد، می توان شاهد موفقیت و رشد آن کشور در مسائل مختلف بود.

خاطرنشان می شود: در ادامه بعضی از علمای تقریب مذاهب اهل سنت به لزوم  و ضرورت وحدت در بین امت اسلام تاکید کردند و برگزاری کنفرانس وحدت در تهران را موفقیت آمیز  دانستند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha