پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار غیب پرور ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ فضای مجازی موضوع حساسی است و نباید لحظه ای از آن غافل شد. باید برای لحظه لحظه این فضا و استفاده کردن از آن برنامه ریزی کرد تا نگذاریم این فضا برای جوانان ما تبدیل به تهدید شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار مراجع و علما در قم برخدمت رسانی بهتر وشایسته تر به مردم تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی

مسیر اصلی بسیج برای خدمت رسانی به مردم بنا نهاد شده است و تجربه نشان داده هر کسی به مردم خدمت کند، مردم قدردان هستند.

راه اندازی گروه های جهادی برای رفع مشکلات مردم و کشور

وی بابیان اینکه گروه های جهادی برای خدمت گزاری بهتر به مردم، راه اندازی شده است، اظهارداشت: گروه های جهادی نهادی مردمی و از سوی خیرین اداره می شود و هیچ چشم داشتی از کسی ندارد چون با هدف خدمت گذاری و رفع مشکلات در مسائل مختلف عمرانی و آبادانی و ... راه اندازی شده است.

بسیج به دنبال خدمت گذاری به مردم

 غیب پرور با تأکید براینکه همین مسئله باعث شده بسیج در مسائل آسیب اجتماعی، کشاورزی و درمانی ورود جدی تر وقوی تر داشته باشد، گفت: تا کنون دربحث کشاورزی و فرهنگی مانند فیلم سازی و حتی فضای مجازی توانستیم کارهای ارزشمندی انجام دهیم.

تدبیر برای فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: فضای مجازی از مسائل جدی این روزهای کشور و جوانان است، آمارها نشان می دهد دشمن از گذشته ورود جدی تر و قوی تری در فضای مجازی و با هدف مشخصی داشته و ما هم لازم بود ورود قوی تر درعرصه مجازی داشته باشیم تا بهتر بتوانیم این تهدید را تبدیل را به فرصت کنیم.

 سردار غیب پرور گفت: فضای مجازی موضوع  حساسی است و نباید لحظه ای از آن غافل شد. باید برای لحظه لحظه این فضا و استفاده کردن از آن برنامه ریزی کرد تان گذاریم، این فضا برای جوانان ما تبدیل به تهدید شود.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha