جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم پرهیز از کارهای موازی در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی تاکید کرد و گفت: تجمیع نیروها و مجموعه‌ها به جای ایجاد تشکیلات جدید می‌تواند نتایج بیشتری را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، بر لزوم پرهیز از کارهای موازی در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی تاکید و عنوان کرد: تجمیع نیروها و مجموعه‌ها به جای ایجاد تشکیلات جدید می‌تواند نتایج بیشتری را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مقوله عفاف و حجاب سرلوحه کار شورای امر به معروف و نهی از منکر است، اضافه کرد: می‌توان با همکاری و همدلی ایده‌ها و نظرات مورد نظر را تجمیع و یک کار متفاوت و تاثیرگذار را اجرایی کنیم.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در استان قم مسئولان دلسوز درحال فعالیت هستند، گفت: نتایج جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر باید در خیابان‌ها و سطح شهر قابل مشاهده باشد و با وجود اراده و تلاش مستمر همراهی خداوند متعال نیز محقق خواهد شد.

در ادامه دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم از تلاش‌های انجام شده برای منسجم‌سازی فعالیت‌های مجموعه‌های مرتبط با حجاب و عفاف در قم یاد کرد و گفت: با توجه به وضعیت حجاب همه مجموعه‌ها موظف هستند از ظرفیت‌های خود در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی به آمادگی شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم برای همکاری با بنیاد حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: هر چند حجم امکانات و تهاجمات دشمن با امکانات و برنامه‌های ما قابل مقایسه نیست، اما تلاش خود را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم حجاب و عفاف را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha