جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله جوادی آملی در دیدار سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی

حوزه/ سپاه باید در تقویت مرزهای کشور به سایر نیروها یاری برساند، هم امکانات فنی و تجهیزات رصد مرزها را تامین کند و هم تامین نیروی انسانی متعهد و مومن را در دستور کار داشته باشد تا ورود قاچاق و مواد مخدر به کشور صورت نگیرد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، اظهار داشتند: ما اکنون در میدان مین هستیم اما به برکت قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام محفوظیم چرا که خدایی به ما یاری می رساند که کل زمین و آسمان در ید قدرت اوست.

ایشان ادامه دادند: ما در دوران دفاع مقدس به واقع در شرایطی مشابه شرایط شعب ابی طالب بودیم! و خدا ما را تنها نگذاشت و مشکل ما را حل کرد پس ما به عینه این مساله را تجربه کرده ایم که می شود کسی در اوج مظلومیت باشد و پیروز و سربلند بیرون بیاید، در آن دوران، هیچ کس ما را یاری نکرد مگر خدا، اکنون نیز توسل به غیر خدا شایسته نیست.

حضرت آیت الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از مردم مظلوم یمن بیان داشتند: در مورد یمن تا آنجا که از دست ما بر می آید باید به این مردم مظلوم کمک کنیم.

ایشان در ادامه به مساله تقویت مرزهای کشور اشاره کردند و اذعان داشتند: سپاه باید در تقویت مرزهای کشور به سایر نیروها یاری برساند، هم امکانات فنی و تجهیزات رصد مرزها را تامین کند و هم تامین نیروی انسانی متعهد و مومن را در دستور کار داشته باشد تا ورود قاچاق و مواد مخدر به کشور صورت نگیرد.

معظم له در پایان ابراز داشتند: تمام نعمت ها حتی بیش از نیاز ما در  کشور هست، تنها لازم است طوری کشور را مدیریت و اداره کنیم که بیگانه طمعی به اعتراضات مردم بخاطر مشکلات اقتصادی نداشته باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha