جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اشاره به اینکه ۴۰۰ دانش آموز کردستانی در ۴ مدرسه صدرای این استان در حال تحصیل می باشند، گفت: یکی از امتیازات بسیار خوب مدارس صدرا نسبت به دیگر مراکز آموزشی در کشور این است که دانش آموزان این مدارس بعد از پایان دوران تحصیلات خود به عنوان مبلغان دینی شناخته می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، ظهر امروز از مدارس صدرا در شهرستان قروه بازدید به عمل آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدارها اظهار داشت: مدارس صدرا امکان رشد و پرورش نیروهای متعهد، انقلابی و جهادی را برای نظام اسلامی فراهم می آورد و از این حیث پتانسیل های خوبی را دارند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی برای ارتقای کمی و کیفی مدارس صدرا و نیز ترغیب و تشویق دانش آموزان در این مراکز آموزشی، شرایط و زیرساختهای مناسب و ضروری را مدنظر دارد و آنها را تهیه نموده است.

این مقام فرهنگی بیان داشت: در حال حاضر 150 مدرسه صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در کشور وجود دارد که در این مدارس بیش از 12 هزار دانش آموز در حال تحصیل می باشند.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه 400 دانش آموز کردستانی در 4 مدرسه صدرای این استان در حال تحصیل می باشند، گفت: یکی از امتیازات بسیار خوب مدارس صدرا نسبت به دیگر مراکز آموزشی در کشور این است که دانش آموزان این مدارس بعد از پایان دوران تحصیلات خود به عنوان مبلغان دینی شناخته می شوند و این خود نوعی کمک به مسایل مذهبی و دینی در کشور می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های ما در مدارس صدرا این است که مسایل تحقیقاتی و پژوهشی را در بین دانش آموزان این گونه مراکز آموزشی نهادینه سازیم.

حجت الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود بیان داشت: لذا از مسئولان و مدیران مدارس صدرا در استان و کشور درخواست داریم که دانش آموزانی متعهد، انقلابی و مومن تحویل جامعه اسلامی دهند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت گفتگو یا برگزاری جلسات مختلف با دانش آموزان مدارس صدرا، افزود: باید بتوانیم در کنار مسایل آموزشی، مسائلی همانند تهذیب، بصیرت و بینش دینی را در مدارس صدرا به دانش آموزان آموزش دهیم.

براساس این گزارش، در انتهای این دیدار، مدیران و مسئولان مدارس صدرا نظرات، پیشنهادها و... خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha