پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایند سابق حزب شیعه پاکستان در پارلمان ایالتی بلوچستان

حوزه/ سید محمد رضا نماینده سابق مجلس وحدت مسلمین در پارلمان بلوچستان و وزیر قانون سابق بلوچستان برای حضور در انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابی ۲۶ کویته ثبت نام کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید محمد رضا نماینده سابق مجلس وحدت مسلمین در پارلمان بلوچستان و وزیر قانون سابق بلوچستان برای حضور در انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابی 26 کویته ثبت نام کرد.

وی چند روز قبل پیشنهاد حزب مجلس وحدت مسلمین برای شرکت در این انتخابات را رد کرده بود، اما مسؤلین حزبی انکار وی را نپذیرفتند و اعلام کردند که افراد تابع مقررات حزب هستند لذا سید رضا در تصمیم خود تجدید نظر کرد و تصمیم گرفت در این انتخابات شرکت کند و به همراه مسئولین این حزب به قصد ثبت نام در دفتر کمیسیون انتخاباتی حضور یافت و مراحل ثبت نام را انجام داد.

گفتنی است در انتخابات میان دوره‌ای قرار است 35 نماینده مجلس ملی و مجالس ایالتی انتخاب شوند.

کمیسیون انتخابات پاکستان اعلام کرده  در این انتخابات قرار است 9 میلیون و 283 هزار نفر از حق رای دهی خود استفاده کنند که بدین منظور، هفت هزار و 489 مرکز اخذ رای ایجاد شده است.

همچنین در این انتخابات 51 هزار و 235 نفر از کارکنان دولت امور نظارتی و برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

در این انتخابات در مجموع 645 نامزد انتخاباتی ثبت نام کردند. تدابیر شدید امنیتی در مناطق حساس اتخاذ شده و در این انتخابات برای نخستین بار پاکستانی های مقیم خارج از کشور می توانند از حق رای دهی خود استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha