پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: اگر روزی امام و شهدا مقابل صدام،آمریکا و اسرائیل ایستادگی کردند امروز در جنگ نرم مسئولان فضای مجازی مسئولیت دارند که ایستادگی کنند و فضای جامعه را از هر گونه آلودگی پاک نگه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در اجلاسیه فضای مجازی، اظهار کرد: هر انسانی در مقایسه بعد جسمانی و فیزیکی با بعد روحی، روانی و معنوی بدن را خود از مجرای خوردنی ها، نوشیدنی ها و استشمام هوا ایمن می‌سازد. در این راستا تا کنون وزارتخانه ها، تشکیلات و سازمان‌ها به عنوان بهداشت تشکیل و برای آن سرمایه گذاری شده اما هنوز کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همان گونه که برای خوردن و آشامیدن مراقب هستیم، که غذای آلوده وارد بدن نشود باید مراقب چشم و گوش نیز بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این که فضای مجازی بزرگترین فرصت و بزرگترین چالش است، تصریح کرد: باید مراقب باشیم که هر چه در فضای مجازی منتشر می‌شود را قبول نکرد و اعتماد نکنیم.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در جامعه مسئولیت داشته و نسبت به نوع بشر باید احساس وظیفه کنیم، گفت: امروز آفت ها به نوع بشر بدترین خیانت را می‌کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: اگر روزی امام و شهدا مقابل صدام، آمریکا و اسرائیل ایستادگی کردند، امروز در جنگ نرم مسئولان فضای مجازی مسئولیت دارند، که ایستادگی کنند و فضای جامعه را از هر گونه آلودگی پاک نگه دارند.
 
فعالان فضای مجازی باید آماده رزم باشند
 
علیرضا آیینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی نیز در اجلاسیه فضای مجازی با عنوان اینکه باید در فضای مجازی تلاش کرد، افزود: کمیته فضای مجازی با برنامه‌هایی که انجام داد و انجام می‌دهد در اجلاسیه شهدا بسیار تأثیرگذار و مهم بوده و است.
 
مدیرکل صدا وسیمای خراسان‌جنوبی گفت: کمیته فضای مجازی طی ماه‌های گذشته همایش فعالان فضای مجازی را در شهرستان قاین، خوسف، فردوس و طبس برگزار کرده است.
 
آیینه‌دار با اشاره به سایر اقدامات کمیته فضای مجازی که ذیل کارگروه رسانه فعالیت دارد، گفت: این کمیته پوستر مرحله اول تا سوم کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی را طراحی و در فضای مجازی منتشر کرده و تولید و انتشار ۵ مستند کوتاه، تولید ۲۰ پوستر محتوایی و بسیاری از اقدامات دیگر همه با هدف ارائه خدمت به شهدا بوده است.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات، بیان کرد: ۴۰ اثر نقاشی دیجیتال از سرداران استان تولید و در حال انتشار است و همچنین کار ابتکاری دیگری که فعالان فضای مجازی انجام دادند ،برگزاری جشن تولد برای برخی از شهدا در محل منازل شهدا بوده که آیتم‌هایی تولید و تکثیر شده است.
 
مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی در پایان سخنانش از همه افرادی که کمیته فضای مجازی را حمایت کردند، تشکر کرد.
 
انتهای پیام/ ک
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha