جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ حجت الاسلام آذرافروز، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی-فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای اندیمشک، گفت: با توجه به اهتمام زیاد طلاب به انجام فعالیت‌های جهادی، همواره در تلاشیم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، به نیازمندان و محرومان، خدمت‌رسانی کنیم.

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به خدمات عام‌المنفعه مدرسه علمیه، اظهارداشت: کادر مدیریتی و طلاب مدرسه علمیه بقیه الله با توجه به وجود مناطق حاشیه‌ای در اطراف مدرسه، اهتمام زیادی به انجام فعالیت‌های جهادی دارند؛ به همین دلیل همواره در تلاشیم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، به نیازمندان و محرومان، خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه در طول سال تحصیلی جدید، ۲ اردوی جهادی برگزار کرده‌ایم، گفت: یکی از این اردوهای جهادی در منطقه کوی قائم از نقاط بسیار محروم و آسیب‌پذیر اجتماعی شهرستان اندیمشک است که بحمدالله با تلاش شبانه‌روزی طلاب و روحانیون، اقدامات قابل توجهی برای مردمان آن منطقه، انجام شد.

حجت الاسلام آذرافروز، ساخت مسجد و خانه‌های مردم را جزئی از خدمات اجرایی طلاب در اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: گروه جهادی تبلیغی بقیه الله اندیمشک از ابتدای سال تحصیلی جدید تا به امروز، موفق شده تعداد زیادی از خانه‌های مردم را بازسازی و اصلاح ساختاری کند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، ساخت مسجد را یکی از اولویت‌های گروه جهادی مدرسه علمیه بقیه الله خواند و تصریح کرد: از آنجایی که درخواست‌های زیادی مبنی بر ساخت مسجد در منطقه کوی قائم داشتیم، تصمیم برآن گرفتیم که مسجد خوبی را برای مردم متدین آن منطقه بسازیم که خوشبختانه با کمک طلاب و روحانیون، این کار در حال انجام است.

وی، با تأکید بر اینکه در کنار ساخت‌وساز ساختمانی، اقدامات فرهنگی هم برای مناطق مختلف توسط روحانیون صورت می‌گیرد، گفت: امروزه علاوه بر اقدامات عمرانی برنامه‌های فرهنگی نیز برای جذب کودکان و دانش آموزان صورت می‌گیرد که خوشبختانه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از سوی روحانیون در حال تربیت هستند.

حجت الاسلام آذرافروز، در پایان با دعوت از مسئولین برای مشاهده وضعیت نامناسب مردم در مناطق حاشیه‌ای شهرها، اظهار داشت: همان‌طوری که از مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه و فرمانده سپاه دعوت شد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و تصمیماتی اتخاذ کنند، از دیگر مسئولان عالی رتبه استانی نیز دعوت می‌کنیم، تا با حضور در مناطق حاشیه‌ای اندیمشک، از صدای درد مردم را بشوند و کاری برایشان انجام دهند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha