پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست اعضای بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: آمران به معروف و ناهیان نهی از منکر باید نسبت به توطئه ها بسیار هوشمند باشند و به طریقی در جامعه با مخاطب برخورد کنند که سبب جذب افراد شوند، نه سبب دفع و ایجاد بدبینی در اجتماع.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر امروز در نشست فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و بسیجیان شهر سنندج، اظهار داشت: سبک و سیاق جنگ دشمنان علیه نظام اسلامی بسیار متغیر است و هر روز و هر لحظه جبهه جدیدی علیه این انقلاب ایجاد می کند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: با وجود پیچیدگی تقابل دشمنان نظام با ملت ایران، می طلبد که همه ما بصیرت و دشمن شناسی خود را بالا ببریم و به علوم روز به ویژه علم رسانه آشنا شویم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مظاهر تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب، تبلیغات آنان علیه حجاب و عفت زن مسلمان است، افزود: بسیاری از شبکه های ماهواره ای، سایت های معاند و کانال های تلگرامی به صورت شبانه روز در حال حمله به مباحث حجاب و تحریک جامعه علیه دستورات مبین اسلام است.

وی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از مظلوم نمایی، تحریف تاریخ، استفاده از افراد فریب خورده و... بسیاری از مظاهری اسلامی همانند حجاب را مورد هدف قرار داده اند و می خواهند که عفت زنان ما را در جامعه کم رنگ کنند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: بی شک چادر و پوشش اسلامی برای زن مسلمان همانند سنگری فرهنگی در مقابل دشمنان دین خداست، لذا معاندان به دنبال از بین بردن این منزلت و تقدس در دین خدا هستند.

دریایی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ شود، گفت: یکی دیگر از برنامه های دشمنان این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رخت برببندد، لذا برای اینکار برنامه ریزی های بسیاری در دستور کار خود دارند.

وی با اذعان به اینکه آمار استفاده از ماهواره متاسفانه در برخی از نقاط کشور بالاست، افزود: چیزی که نمی توان آن را کتمان کرد، مسئله ورود ماهواره به منازل و محافل خانوادگی است، بی شک ماهواره ها نه تنها وسیله ای ارتباطی محسوب نمی شوند، بلکه باید آن را ام الخبائث و ریشه تمام انحرافات فردی و اجتماعی در عصر جدید عنوان کرد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: شما بسیجیان که آمران به معروف و ناهیان نهی از منکر هستید، باید نسبت به این توطئه های بسیار هوشمند باشید و به طریقی در جامعه با مخاطب برخورد نمایید که سبب جذب او شوید، نه سبب دفع و ایجاد بدبینی در اجتماع.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: نباید تمام مشکلات مربوط به مسائلی همانند حجاب را تنها معطوف به خود مردم دانست، بلکه دستگاه های فرهنگی و رسانه ها هم کم کاری های زیادی دارند که باید تغییر رویه دهند و محتوای کاری خود را عمیق تر و جذاب تر کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha