پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: چند سال اخیر توجه به امر پژوهش در حوزه شتاب گرفته است، البته تا رسیدن به نقطه مطلوب تحقیق و پژوهش در حوزه فاصله داریم و این مهم تنها با همت طلاب و اساتید پژوهشگر محقق خواهد شد.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش، بیان داشت: حوزه منابع و بودجه کافی را برای تحقیق و گسترش فرهنگ پژوهش در اختیار مدارس علمیه و طلاب اهل قلم قرار دهد تا شاهد رشد و شکوفایی پژوهش در حوزه باشیم .

 مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه طلاب باید از همان ابتدای ورود به حوزه دست به قلم شوند، افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش باید اساتید و کادر مدارس علمیه اهتمام بیشتری داشته باشند و با برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی، در ایجاد شور و انگیزه تحقیق و پژوهش در بین طلاب قدم بردارند .

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه مدیریت حوزه و خیرین، حوزویان را در انجام تحقیقات کاربردی و متناسب با نیاز جامعه یاری دهند، خاطر نشان کرد: چند سال اخیر توجه به امر پژوهش در حوزه شتاب گرفته است، البته تا رسیدن به نقطه مطلوب تحقیق و پژوهش در حوزه فاصله داریم و این مهم تنها با همت طلاب و اساتید پژوهشگر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha