پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با اشاره به وظایف مهم و حساس نمایندگان مجلس، گفت: امروز با توجه به شرایط حساس کشور نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس با بصیرت و شناخت درست از برنامه های دشمنان داخلی و خارجی، در خدمت انقلاب و مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در جمع دست اندرکاران ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت، بیان کرد: اعضای ستادهای نماز جمعه در سراسر استان قزوین بدون هیچ گونه چشم داشتی فعالیت می کنند و این زحمات در خور تقدیر است..

وی به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره و عنوان کرد: امروزه یکی از طرح های خوبی که با استقبال عمومی هم همراه بوده، اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان است که امیدوایم به خوبی در کشور اجرایی شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی کشور می تواند سبب شور و نشاط در دستگاه های دولتی و اجرای بهتر، سریعتر و دقیق تر امور مختلف شود که امیدواریم در اجرا با مشکل مواجه نشود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه به جایگاه شهید مدرس اشاره کرد و  گفت: شهید مدرس یکی از پنج مجتهد طراز اول ناظر مجلس دوم مشروطه و پس از آن نیز پنج دوره به عنوان نماینده در مجلس شورای ملی بوده که اقدامات برجسته ایی که ایشان سبب شد که روز شهادت شهید مدرس به عنوان روز مجلس نامگذاری شود.

وی با اشاره به وظایف مهم و حساس نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط حساس کشور نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس با بصیرت و شناخت درست از برنامه های دشمنان داخلی و خارجی، در خدمت انقلاب و مردم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha