پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مقصود دومکی در نشست کنفرانس خبری گفت: حوادث تروریستی در کلایه، کراچی و کابل ثابت می کند که هنوز هم شبکه قوی تروریستی در منطقه وجود دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مقصود دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند در یک کنفرانس خبری، گفت: حوادث تروریستی در کلایه، کراچی و کابل ثابت می کند هنوز هم شبکه قوی تروریست در منطقه وجود دارد.

وی افزود: تروریست ها هر زمانی و هر کجا که بخواهند به انسان‌های بی گناه حمله کرده و آنها را می کشند و در ناحیه شکارپور نیز حوادث متعدد تروریستی در گذشته اتفاق افتاده است، اما بعد از این همه اتفاقات دولت برای امنیت مراکز، مساجد و شصخیت های شیعه توجه نمی کند.

دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند، اظهار داشت: وکلای ما که پرونده هفتاد شهید را در دادگاه رسیدگی می کنند و از جانب تروریست‌ها تهدید می شوند، اما سازمان‌های امنیتی کشور به تأمین امنیت آنان همکاری نمی کند و در منطقه حساس مانند شکارپور یک فرد متعصب را افسر پولیس انتصاب کرده است و مسئولیت دادند به چنین فردی متعصب تشویش برانگیز است. ساجد امیر سدوزئی رئیس پلیس فعلی این منطقه در گذشته به عنوان یک فرد متعصب شناخته شده است و ما از رئیس پلیس سند نائب رئیس پلیس خواستاریم که در خصوص رفتار ساجد امیر سدوزئی رسیدگی کند.

 وی در ادامه گفت: در چهارمین سال سالگرد شهدای شکارپور کنفرانس بزرگی برگزار خواهد شد که در آن از سراسر کشور از مذاهب مختلف روحانیون و رهبران سیاسی مذهبی شرکت خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha