جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مولوی

حوزه/دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد گفت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و یقین داریم راه شهدا، راه درستی است و به این ایمان داریم که خون شهدا هدر نمی رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، سردار علی مولوی حقیقی دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد، صبح امروز در اجلاسیه شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد، اظهار داشت: همکاران با شور و شوق کار یادواره‌ شهدا را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه روحانیت، اندیشه‌های ناب اسلام و مطیع ولی فقیه هستند و نقش بسزایی در پیروزی دوران دفاع مقدس داشتند، افزود: یادواره شهدا را به صورت مردمی شکل دادیم و مردم این یادواره‌ها را مدیریت می‌کنند.

دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد بیان داشت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و یقین داریم راه شهدا، راه درستی است و به این ایمان داریم که خون شهدا هدر نمی رود.

سردار مولوی، تنها راه نجات جامعه را جهاد با دشمن و مقابله با کسانی برشمرد که در مقابل ارزش های اسلامی می ایستند، گفت: باید وظیفه خود را به درستی ادا کنیم و بعد از این یادواره به جامعه پیامی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در مسیر سیاست های کلی رهبری و راه و وصیت شهدا قدم برداریم و راه آن ها را دنبال کنیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha