جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبلغان دینی در عرصه تبلیغی باید به فاکتورها و ابزارهای تبلیغی توجه کنند، گفت: مجهز شدن به ابزارهای نوین تبلیغی یکی از راه های موفقیت در عرصه تبلیغ دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در نشستی با مبلغان طرح هجرت آمل با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه امروز، مبلغان را ادامه دهنده مسیر پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) دانست.

وی با بیان این که تبلیغ دین کار انبیاء و اولیای الهی بوده که امروز بر عهده روحانیت است، افزود: ورود در این عرصه پر فرازونشیب همواره با سختی ها و مشکلات بسیاری همراه بوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مبلغان دینی با خلوص نیت به عرصه تبلیغ ورود پیدا کردند، بیان داشت: کسانی که در عرصه تبلیغ گام نهاده و تلاش می کنند به طور حتم مورد توجه خداوند متعال قرار خواهند گرفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ کاری در نظام اسلامی با ارزش تر و با اهمیت تر از تبلیغ دین خدا نیست، تصریح کرد: مبلغان دینی باید قدردان این جایگاهی که امروز در آن قرار دارند باشند.

وی با اشاره به این که تبلیغ دین در جامعه آثار و برکات ارزشمند فرهنگی و معنوی بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت، بیان داشت: جایگاه امروز دین در جامعه اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت های تبلیغی در طول تاریخ است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا دین و ارزش های معنوی را در جامعه اسلامی از بین ببرد و کمرنگ کند، گفت: در این وضعیت حساس مبلغان دینی به عنوان پرچم داران عرصه تبلیغ دین، وظیفه بسیار خطیری در مقابله با هجمه های دشمن بر عهده دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جهاد در راه خدا اجر و پاداش دنیوی و اخروی بسیاری خواهد داشت، افزود: کسی که برای تبلیغ پیام الهی از خانه و کاشانه خود دور می شود و با حداقل امکانات در مناطق دورافتاده و محروم حاضر می شود به طور حتم مجاهدت فی سبیل الله محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هیچ کاری با اهمیت تر از تبلیغ دین در جامعه اسلامی وجود ندارد، بیان داشت: با تبلیغ صحیح آرمان ها و ارزش های دینی می توانیم خطر آسیب های اجتماعی و فرهنگی را از جامعه اسلامی دور کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مبلغان دینی در عرصه تبلیغی باید به فاکتورها و ابزارهای تبلیغی توجه کنند، خاطرنشان کرد: مجهز شدن به ابزارهای نوین تبلیغی یکی از راه های موفقیت در عرصه تبلیغ دین است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha