جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدکودک

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری دوره تربیت مربی ویژه مربیان مهدهای کودک مدارس علمیه این استان خبر داد .

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: هم اکنون در 11 مدرسه علمیه خواهران استان لرستان برای نگهداری فرزندان خواهران طلبه و مبلغ مراکز مهد کودک فعال است که در این راستا نیاز است کارگاههای علمی تخصصی برای مربیان مهدها برگزار شود .

وی با بیان اینکه دوره تربیت مربی ویژه مهدهای کودک مدارس علمیه خواهران استان با هدف ارتقاء کیفی دانش مربیان مهدهای کودک برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره، مربیان دانش و مهارت های زندگی را برای تعلیم به کودکان در قالب داستان های آموزنده و جذاب فرا می گیرند .

وی با بیان اینکه مرییان مهدهای کودک مدارس علمیه خواهران استان لرستان دانش مورد نیاز را برای تعلیم و تربیت دینی و قرآنی کودکان آموزش می بینند، خاطر نشان کرد: طول این دوره آموزشی 44 ساعت است که در 3 مرحله مقدماتی،پیشرفته و تکمیلی آموزه های لازم به مربیان ارائه خواهد شد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین از برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه طلاب خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت مدرسه ای در حال برگزاری است و طلاب هم اکنون در حال شرکت در این جشنواره هستند .

عزیزی در پایان یادآور شد: در طول سال طلاب و مبلغان با شرکت در کارگاههای فرهنگی مهارت ها و دانش لازم را برای تبلیغ موثر و کارآمد فرا می گیرند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha