جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه برنامه آموزشی گرامیداشت و پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع حرکت به سوی قله ویژه مدیران و مربیان مهدهای قرآنی و بانوان فرهیخته ادارات، نهادها و حوزه های علمیه خواهران

حوزه/حجت الاسلام محمدی کارشناس مذهبی با بیان اینکه کلام رهبر(مد ظله العالی) کلیدی است، گفت: یک جمله کوتاه رهبری(مد ظله العالی) یک دنیا حرف در آن است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام  احمدرضا محمدی در ویژه برنامه آموزشی گرامیداشت و پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع حرکت به سوی قله ویژه مدیران و مربیان مهدهای قرآنی و بانوان فرهیخته ادارات، نهادها و حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: هیچ انقلابی به مانند انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نرسیده و با توجه به تهدیدهای دشمن مبنی بر شکست انقلاب اسلامي ايران، رسیدن انقلاب به چهل سالگی برای ما شادی و خوشحالی دارد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه کلمه چهل، سن بلوغ، رشد، بالندگی و کمال است نه سن پیری، افزود: یک کوهنورد با تنها نگاه به قله به پیروزی نمی رسد، بلکه باید با حرکت به سوی قله و ایجاد اشتیاق در خود پیروزی را به دست آورد جوانان اسلام نیز باید قله اقتدار، عزت، بزرگی و سربلندی ایران اسلامی را ببینند.

وی در ادامه به دارایی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: وجود نسل جوان یکی از مهمترین دارایی های انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) نیز به آن تاکید می کند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه آشنايي با انقلاب از دبیرستان دیر است و باید این آگاهی بخشی از دوران ابتدایی شروع شود، خاطر نشان شد: این نسل حرف ها و سوال های زیادی برای گفتن و پرسیدن دارد که اگر برای آنها برنامه ای نداشته باشید دشمن در فضای مجازی برای آنها برنامه های زیادی دارد.

کارشناس مذهبی با اشاره به کلام رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر «حرکت به سمت قله»، گفت: کلام رهبر(مد ظله العالی) کلیدی است و یک جمله کوتاه رهبری(مد ظله العالی) یک دنیا حرف در آن است و اگر شعارهای سال امام خامنه ای(مدظله العالی) عملا محقق شود بسیار راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه باید انقلاب را به نسل جدید معرفی کرد، تصریح کرد: تمام دلخوشی ایرانیان در انقلاب وجود ناخدایی بصیر، هوشیار و واقف به زمان است که همه تحرکات دشمن در آینده را به راحتی پیش بینی می کند.

کارشناس مذهبی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان شد: در گذشته کشور ما حتی سیم خاردار را از خارج به کشور وارد می کرد در حالی که اکنون به جایی رسیده که به راحتی پهباد می سازد و افرادی همانند شهید حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران آرزویشان نابودی کامل اسرائیل می شود چیزی که امام خامنه ای(مد ظله العالی) تحقق آن را در چند سال آتی وعده داده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با ورود به ایران به گلزار شهدا رفت تا به همه بگوید هر چیزی که داریم از شهدا است، بیان داشت: خون های زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی ریخته شده است و اکنون کلید حفظ آن، ایمان و تکیه به خداوند، توسل به اهل بیت(علیهم السلام) و دعا است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha