جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان در بیانیه ای از تشکیل دولت لبنان استقبال و ابراز امیدواری کرد که دولت اوضاع اقتصادی و اجتماعی را سر و سامان بخشد و مشکلاتی را که در پی تأخیر در تشکیل دولت بوجود آمده حل کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان در بیانیه ای از تشکیل دولت لبنان استقبال و ابراز امیدواری کرد که دولت اوضاع اقتصادی و اجتماعی را سر و سامان بخشد و مشکلاتی را که در پی تأخیر در تشکیل دولت به وجود آمده حل کند.

این تجمع خواستار تسریع در تهیه بیانیه وزارتی شد و گفت: این بیانیه باید از ساز و کار مقابله با مشکلات اقتصادی و مقابله با دشمن صهیونیستی با محوریت مثلث ارتش، مقاومت و ملت بهره مند باشد.

مشکل آوارگان سوریه ای در لبنان حل شود

علمای لبنان تاکید کرد: دولت باید مشکل آوارگان سوریه را حل کرده و تجارت بین لبنان و سوریه و کشور های حاشیه خلیج فارس را از سر گیرد و برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تلاش کند.

تجمع علما اشاره کرد: تهدید های روز افزون رژیم صهیونیستی علیه لبنان و تعرض دائم به سرزمین، حریم هوایی و آب های منطقه ای لبنان، دولت را ملزم می کند که مانع این اقدامات شود.

رژیم اسرائیل از تشکیل دولت لبنان ناراحت است

تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: رژیم اسرائیل از تشکیل دولت لبنان ناراحت است و آن را پیروزی حزب الله می داند و فشار آمریکا علیه لبنان نشان می دهد که این یک دولت ملی است که به منافع کشور های بزرگ اهمیت نمی دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha