پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 479104
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
۱

حوزه / از جلسه امام جمعه تکاب با مبلغین ایام محرم تا نشست بصیرتی مدارس علمیه خوی با سخنرانی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی از مهم‌ترین اخبار امروز آذربایجان‌غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام عیسی برادری در نشست با گروه تبلیغی امتداد فتح که جهت تبلیغ دهه دوم فاطمیه به شهرستان تکاب اعزام شده‌اند، اظهار داشت: تبلیغ دین یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیت است و در این مراسم‌ها سعی شود دستاوردهای نظام به مردم بیان شود و توطئه‌های دشمن خنثی گردد.

گروه تبلیغی امتداد فتح از طرف دفتر تبلیغات اسلامی استان قم به شهرستان تکاب اعزام شده‌اند و همراه با اساتید مدرسه علمیه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب در مدارس و روستاها به مدت دو هفته در زمینه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایام فاطمیه و تبیین جایگاه شخصیت حضرت فاطمه زهراء(س) بعنوان اولین مدافع حریم ولایت و امامت و تبلیغ در مداس برای پذیرش طلاب جدیدالورود، مشغول به تبلیغ خواهند بود.

برگزاری نشست بصیرتی برای طلاب مدارس علمیه خوی

به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر نشست بصیرتی طلاب مدارس علمیه خوی  با سخنرانی حجت الاسلام رستمی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی عصر امروز در سالن اجتماعات حوزه علمیه خوی برگزار شد.

جلسه امام جمعه خوی با تیم رسانه‌ای مدارس علمیه این شهرستان

جلسه تیم رسانه‌ای مدارس علمیه خوی و مدیران مدارس علمیه خوی با حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه این شهرستان امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی در جهت ارتقاء کیفی فضای مجازی و جبهه فرهنگی منتسب به مدارس علمیه خوی برگزار شد.

در این نشست مباحث مربوط به پایگاه‌ اطلاع رسانی مدارس علمیه خوی و همچنین تجهیز اتقا خبری و تیم رسانه‌ای مدارس علمیه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری محفل انس با قرآن در مدرسه علمیه امام باقر(ع) شاهین‌دژ

محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور اساتید، طلاب و قاریان برجسته شهرستان شاهین‌دژ در مدرسه علمیه امام باقر(ع) این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha