جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان تاکید کرد: اسرائیل منبع شرارت در منطقه است و روزانه به حاکمیت لبنان از طریق مرز های زمینی و هوایی متعرض می شود، لذا ما از جامعه بین الملل، سازمان ملل متحد و شورای امنیت می خواهیم که جلوی خودکامگی های اسرائیل را بگیرند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سفیر انگلیس در لبنان آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان دیدار و پیرامون تحولات اوضاع در لبنان و منطقه بحث و گفتگو کرد.

آیت الله قبلان ابراز امیدواری کرد با تشکیل دولت جدید، روز های آینده شاهد بهبودی بیشتر در اوضاع لبنان و رسیدن ملت به آرمان ها و حقوق خود باشد.

وی تاکید کرد: اسرائیل منبع شرارت در منطقه است و روزانه به حاکمیت لبنان از طریق مرز های زمینی و هوایی متعرض می شود، لذا ما از جامعه بین الملل، سازمان ملل متحد و شورای امنیت می خواهیم که جلوی خودکامگی های اسرائیل را بگیرند.

آیت الله قبلان از کشور های بزرگ خواست که به صورت جدّی برای بازگشت آوارگان سوریه ای به وطن خود و زمینه سازی برای بازگشت سریع و در امنیت آنان تلاش کند، به خصوص که لبنان دیگر تحمل پیامد های حضور تعداد زیادی از آوارگان را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha