جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ مسئول فضای مجازی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اعلام خبر سلامتی کامل آیت الله موسوی جزایری، گفت: آیت الله جزایری هم اکنون در سفر تبلیغی-ارشادی در انگلستان به سر می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در چند روز اخیر شایعه‌ای مبنی بر فوت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز، در فضای مجازی منتشر شد که این خبر، نگرانی‌هایی را برای مؤمنین و متدینین جامعه ایجاد کرد.

این خبر آنجا بیشتر شدت گرفت که مردم شاهد حضور امام جمعه اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن نبودند! حال آنکه در سفری تبلیغی-ارشادی، به منچستر انگلستان رفته بود.

 برای جویان شدن از کم و کیف این سفر، به سراغ حجت‌الاسلام کمیل عساکره، مسئول فضای مجازی بیت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان رفتیم که ضمن اعلام خبر سلامتی کامل آیت الله موسوی جزایری، گفت: متأسفانه در یکی دو هفته اخیر، شاهد اخبار و شایعه‌هایی بودیم که مغرضانه و عامدانه از سوی برخی رسانه‌های خارجی و البته داخلی در فضای مجازی مبنی بر فوت امام جمعه اهواز، منتشر شد.

وی با بیان اینکه، آیت الله موسوی جزایری هم اکنون در سفری تبلیغی-ارشادی در انگلستان است، گفت: آیت الله جزایری با دعوت جمعی از ایرانیان مقیم انگلیس برای سخنرانی و شرکت در مراسم ایام فاطمیه و البته تبیین عملکرد چهل‌ساله نظام به منچستر سفر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عساکره در پایان تأکید کرد: از مردم تقاضا داریم که به شایعه‌ها و اخبار کذب و بی‌اساس هیچ‌گونه توجهی نداشته باشند.

لازم به ذکر است، مرجع رسمی اخبار و اطلاعیه‌های آیت الله موسوی جزایری، پایگاه اطلاع‌رسانی ایشان به نشانی www.jazayeri.ir می‌باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    2 2
    آقای جزایری اگر برای خدا تیلیغ رفته اند میتوانستند به روستاهای محروم خوزستان بروند و یک ماه در آنجا به خاطر خدا ، تبلیغ جهادی کنند. روستاهایی که بعضی وقتها رنگ روحانی را هم نمی بینند . نه اینکه بروند انگلستان آن هم سفر تبلیغی ،
  • ----------- IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    1 2
    انالله وانالیه راجعون
  • منتقد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    1 2
    ظاهرا ایشون برای درمان سفر کرده نه تبلیغ.....
  • علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    0 0
    کافر همه رو به کیش خود پندارد دورغگو فکر می کنه همه مثل خودشن اقایون عملیات روانی اسرائیل