پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام جواد محدثی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی در قالب برنامه ملی «چهل قلم» تجلیل به عمل می آید.

حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءالله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اظهار داشت: با همکاری بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی، پژوهشگر، شاعر و نویسنده توانا در حوزه انقلاب اسلامی در برنامه ملی «چهل قلم» در قم تقدیر و تجلیل می شود.

وی با اشاره به این که در طرح کشوری «چهل قلم» به فرهنگ و اهمیت آن و نیز جایگاه نویسندگان در جامعه توجه ویژه ای شده است، افزود: این طرح تحسین برانگیز برای نخستین بار است که در کشور و در راستای نکوداشت نویسندگان ارزشی و انقلابی و تشویق دیگران به این امر مهم اجرا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت نهادها و دستگاه های مشارکت کننده در اجرای این برنامه گفت: این نشست یکشنبه 28 بهمن ماه در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی (شهید لواسانی) ساعت 10 تا 12 با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha