جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های بسیار مناسبی برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور دارد، گفت: کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس همواره پیشانی جنگ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی، امروز در جمع معاونین، اساتید و کارکنان حوزه علمیه استان کردستان ضمن تبریک به مناسبت حضور میلیونی ملت ایران در جشن ملی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: هر ملت و کشوری به یکسری داشته هایش افتخار می کند و خوشبختانه این داشته های افتخارآمیز در ایران اسلامی کم نیستند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: مهمترین داشته های این انقلاب؛ فرهنگ ایثار و شهادت است که تاکنون توانسته است که این نظام را در مقابل تلاطم طوفان های متعدد بیمه نماید.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن پایان سال و آغاز اردوهای راهیان نور، گفت: یکی از برنامه های بسیار معنوی و البته جذاب که در طول سال های اخیر طرفداران زیادی در کشور به همراه داشته است، کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی کشور است.

حجت الاسلام مومنی در ادامه بیان داشت: مراکز فرهنگی به مانند حوزه های علمیه در پربارتر شدن کاروان های راهیان نور در کشور می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان کردستان ظرفیت های بسیار مناسبی برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور دارد، گفت: کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس همواره پیشانی جنگ بوده است و حتی مدتها قبل و بعد از پایان جنگ هشت ساله این استان درگیر جنگ بوده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان ادامه داد: باید بتوانیم با همکاری سایر نهادها و سازمانی فرهنگی و انقلابی در پایان سالجاری این استان را به مقصد بسیاری از کاروان های راهیان نور کشور تبدیل کنیم که البته این امر نیازمند ایجاد زیرساخت های لازم است.

حجت الاسلام مومنی در پایان سخنان خود گفت: از مدیران فرهنگی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و... درخواست داریم که در زمینه افزایش ورود کاروان های راهیان های نور به کردستان در کنار حوزه علمیه این استان حضوری مستمر داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha