سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: جوان ایرانی، جوانی محجوب، انقلابی و میهن پرست است و این را در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد، به همین علت دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی جوان ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در جمع بسیجیان پایگاه های مقاومت شهر سنندج، با اشاره به نشست "ورشو"، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون نشست های زیادی برای منزوی کردن جمهوری اسلامی توسط دول متخاصم و در راس آنها آمریکا صورت گرفته است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در این نشست های بی شمار تصمیمات بسیاری برای خروج قطار انقلاب از ریل اصلی خود توسط دشمنان گرفته شده که بحمدالله هیچ کدام از آنها تاکنون عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه حساسیت استکبار نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود جای سوال دارد، تاکید کرد: امروز ایران چه در خاورمیانه چه در آسیا و چه در جهان به یکی از مهره های اصلی در معادلات جهانی تبدیل شده است و همین امر حساسیت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و... را برانگیخته است.

دریایی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ترور، کودتا، تحریم، تهدید، تحدید و... تنها نمونه ای از فشار کشورهای متخاصم این نظام در عمر 40 ساله انقلاب بوده و مردم ایران همه این پیچ های سیاسی دشمنان را به سلامت پشت سر گذاشته اند و بی شک اقتدار نظام اسلامی روز به روز افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به درایت رهبری گفت: خوشبختانه یکی از نعمت های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، وجود مبارک مقام معظم رهبری است، امام خامنه ای از نظر سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... از درایت مثال زدنی برخوردارند و همین امر باعث شده است که توطئه های دشمنان علیه این ملت و نظام ناکارآمد باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه جوانان باید در مقابل دسیسه های دشمنان هوشیار و با بصیرت عمل کنند، گفت: دشمنان انواع و اقسام توطئه ها و ناتوهای فرهنگی و عقیدتی را در پیش دیدگان نسل نوجوان و جوان ایرانی قرار داده اند، لذا باید در طی مسیر زندگی خود همواره هوشیار باشیم و فریب ترفندهای رنگین دشمنان را نخوریم.

دریایی ادامه داد: خوشبختانه جوان ایرانی، جوانی محجوب، انقلابی و میهن پرست است و این را در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد، به همین علت دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی جوان ایرانی است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: جوانان سرمایه های انسانی و معنوی این نظام اسلامی محسوب می شوند، لذا مسئولان به ویژه مدیران فرهنگی باید در حوزه نسل جوان و نوجوان برنامه های تخصصی تری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha