پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: جامعه هدف رسانه های بیگانه و معاند، قشر جوان و حتی بانوان است و با وعده های رنگین اما زهرآگین به دنبال ایجاد تنش اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) شهر سنندج اظهار داشت: در روزهای جدید شاهد ورود جنگ روانی دشمنان نظام به فاز جدیدی هستیم.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به اینکه روند جنگ رسانه ای دشمنان در روزهای اخیر به کلی تغییر هویت داده، بیان داشت: در این روزها رسانه های معاند و برانداز به دنبال اجماع کلی هستند و می خواهند با این کار و جنگ تبلیغاتی، جامعه ایرانی و داخل کشور را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که سرمداران این رسانه های معاند و برانداز افرادی معلوم الحال هستند که پیشینه ای سیاه در تاریخ جمهوری اسلامی از خود بر جای گذشته اند و امروز به مدافع حقوق مردم تبدیل شده اند!!.

دریایی با اشاره به اینکه جنگ روانی دشمن در طول این 40 سال همواره وجود داشته است، گفت: دشمن امروز در بحث جنگ رسانه ای فاز جدید و تازه ای را امتحان می کند و در جدیدترین اقدام خود اقدام به تجمیع مخالفین نظام جمهوری اسلامی تحت عنوان اپوزیسیون نموده است.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بی شک این جنگ تبلیغاتی دشمنان ترفند دیگری برای ایجاد ناامیدی و بعضا اغتشاش در سطوح جامعه ایرانی است، لذا باید در بحث فضای مجازی به دقت عمل کنیم و حرکات دشمنان را به خوبی رصد نماییم.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به نظر می رسد در بحث رسانه و فضای مجازی در حوزه های علمیه به صورت تخصصی کار خاصی صورت نگرفته است، لذا در این برهه خاص از تاریخ انقلاب اسلامی می طلبد که آشنایی با فضای مجازی و جنگ روانی و تبلیغاتی جزو دورس حوزویان باشد.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: از سوی دیگر جامعه هدف رسانه های بیگانه و معاند، قشر جوان و حتی بانوان است و با وعده های رنگین اما زهرآگین به دنبال ایجاد تنش اجتماعی هستند.

وی نقش روحانیون و طلاب در این جنگ روانی را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: طلاب و روحانیون به عنوان بدنه اصلی نظام و نیز مبلغان دینی می توانند در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان نظام اسلامی به خوبی صف آرایی کنند، لذا در اینجا باید گفت هر کسی که دل در گرو این نظام و ملت دارد باید وارد میدان جهاد علیه دشمنان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha