شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قطیف عربستان

حوزه/ نیرو های رژیم آل خلیفه چند روز گذشته با خودروهای نظامی زرهی و عناصر مسلح به شهر "صفوی" در استان قطیف حمله ور شده و با ایجاد رعب و حشت و به اموال خصوصی تجاوز کرده و بدون توجیه برخی را بازداشت نمودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نیرو های رژیم آل خلیفه چند روز گذشته با خودرو های نظامی زرهی و عناصر مسلح به شهر "صفوی" در استان قطیف حمله ور شده و با ایجاد رعب و وحشت و به اموال خصوصی تجاوز کرده و بدون توجیه،  برخی را بازداشت نمودند.

منابع محلی از هجوم نیرو های امنیتی رژیم آل سعود به خیابان امام علی(ع) در شهر "صفوی" و هدف قرار دادن ساختمان های مسکونی خبر دادند و گفتند: عناصر مسلح آل سعود بعد از محاصره تمامی ورودی ها و خروجی های این شهر به بهانه بازرسی به آپارتمان ها هجوم برده و تخریب کردند.

این منابع افزود: عناصر آل سعود بدون رعایت احترام ساکنین ساختمان و کودکان و بدون اجازه گرفتن وارد اتاق خواب شده و اثاثیه را شکسته و تخریب کردند.

اطلاعات رسیده از این شهر با بیان اینکه نیرو های آل سعود همزمان با عدم حضور صاحبان منازل در خانه به ساختمان ها هجوم برده اند، اشاره کرد: مقامات رژیم آل سعود  حدود یک هفته پیش بدون دلیل و انگیزه اقدام به بازداشت تمامی صاحبان منزل کرده است.

این منبع محلی افزود: این بازداشت شدگان سه برادر به نام "خضر عباس الهانی، علی عباس الهانی، احمد عباس الهانی" و دایی آن ها عبد الله الحی بودند.

علی الصادق ناظر محلی گفت: این بازداشت ها هیچ وجهه قانونی ندارد و بر اساس جرم خاصی نیست و همیشه به صورت انتقام جویانه و تهدید سیاسی است که از سوی رژیم آل سعود علیه مخالفان، فعالان و خانواده های آن ها انجام می گیرد.

وی اشاره کرد: بازداشت شدگان از نزدیکان تاجری است که رژیم آل سعود و دستگاه اطلاعاتی آن برای انتقام جویی از آن تلاش می کند و از خانواده وی برای ابراز خشم خود استفاده می کند و به این مرد تاجر فشار می آورد تا خودش را تسلیم کند.

شایان ذکر است که تاکنون خانواده بازداشت شدگان هیچ اطلاعی از مکان و وضعیت بازداشت شدگان ندارند و نتوانسته اند ارتباطی با آن ها داشته  باشند.

این مسئله در سایه خفقان و خشونت آل سعود علیه زندانیان و شکنجه، مرگ و انواع ستم و تجاوز هایی که علیه آنان مرتکب می شود، نگران کننده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha