پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی از مبلغین جهادی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
مجاهدت در راه ابلاغ پیام اسلام ناب، رسالت همیشگی روحانیت مجاهد و خستگی ناپذیری است که با همه سرمایه خود، شجره طیبه ولایت عظمی را سیراب نموده و تا پای جان، گمنام و بی ادعا، سلوک عارفانه اش را در میدان تبلیغ و تبیین کلمه الله تا فنای فی الله پیش برده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی که رضوان خدا بر او باد، مصداق بارز «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه» است که در احرام و سعی میان دو عرصه تبلیغ، جان خود را به محضر دوست هدیه کرد و در لیلة الرغائب به آرزوی بزرگ خود که آرزوی همه مجاهدان راه خداست، رسید.
درود و سلام خدا بر شهیدان راه حق از جرگه روحانیت...
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده، بازماندگان، همسر داغدیده و همه دوستان و ادامه دهندگان راه این مبلغ جهادی، برای همگان اجر و صبر و توفیق استمرار این راه پربهجت را از خدای متعال خواستارم.
والسلام علی عباد الله الصالحین
محمد قمی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی از اساتید حوزه علمیه و از عناصر تأثیرگذار تبلیغ جهادی بودند که بر اثر سانحه رانندگی، دعوت حق را لبیک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha