جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه سال ۹۸ سال استفاده از فرصت هاست گفت: تحقق شعار«رونق تولید» نیازمند همت همگانی در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با تبریک به فرارسیدن سال جدید به شعار سال اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در طول این سال ها به مباحث اقتصاد و تولید داخل تاکیدات فراوان داشتند که اگر به خوبی اجرایی می شد می توانستیم اثرات مثبت آن را نیز در کشور ببینیم.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: امروزه یکی از مشکلات اصلی کشور در مسئله اقتصاد و معشیت مردم است که با اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی می شد از این مسائل عبور و وابستگی به خارج از کشور را به صورت کامل قطع کرد.

وی با بیان اینکه بدون شک در راستای تحقق شعار«رونق تولید» همه باید همت مضاعف داشته باشند،تصریح کرد: در این زمینه باید حزب و گروه را کنار گذاشت و دست در دست هم برای رسیدن به موفقیت کشور گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، یکی از راه های افزایش تولید داخلی را سپردن امور به جوانان دانست و اظهار داشت: باید از پتانسیل و انرژی که امروزه در کشور وجود استفاده شود تا بتوانیم در راستای مشکلات کنونی کشور گام برداریم.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است،خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و نظام در طول این سال ها به دنبال ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی هستند و در این خصوص فعالیت های بسیاری نیز انجام دادند ولی ملت شریف ایران به مانند سال هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کردند، با حضور پرشور خود در روز 22بهمن ماه سال گذشته نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

وی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند، امسال سال استفاده از فرصت ها است و امیدواریم که مسئولان نیز در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارند و کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha