سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: حوزه و روحانیت استان ایلام اعلام آمادگی کرده اند که مدارس علمیه در اختیار سیل‌زدگان استان و یا استان های همجوار قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در دیدار نماینده آیت الله اعرافی با نماینده ولی فقیه در استان ایلام، گفت: در بازدید های صورت گرفته از مدارس علمیه استان، این مدارس آسیب چندانی از سیل اخیر ندیده اند و طلاب و روحانیون آماده خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین فاضل به نمایندگی از آیت الله اعرافی از مناطق سیل زده بازدید کرده‌اند و بازدیدی هم از مدارس علمیه شهرستان دهلران و مهران که در جریان سیل اخیر  آسیب دیده اند، داشت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: حوزه و روحانیت استان ایلام اعلام آمادگی کرده اند که مدارس علمیه در اختیار سیل‌زدگان استان و یا استان های همجوار قرار بگیرند.

 

حوزه و روحانیت استان؛ همراه و همگام با نماینده حضرت آقا

وی در پایان گفت: حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، به دنبال تقویت حوزه استان و کمک به بهبود وضعیت معیشتی طلاب هستند و حوزه، روحانیون و طلاب هم همراه و همگام با نماینده حضرت آقا در استان حرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha