جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب یزد در مناطق سیل زده

حوزه نیوز/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد گفت: خدمت رسانی، ارائه مسائل مشاوره، تبلیغ و ترویج معارف دینی، همچنین کمک به تسکین آلام سیل زدگان از برنامه های اصلی طلاب اعزامی حوزه علمیه یزد به مناطق سیل زده می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا دهقانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به اعزام بیش از 250 طلبه از مدارس علمیه حوزه علمیه استان یزد اظهارداشت: با توجه به جلساتی توجیهی که با طلاب اعزامی برگزار شده است، برنامه مهم دیگری که می بایست در کنار خدمت رسانی به مناطق سیل زده به مردم ارائه شود مباحث مشاوره و همدردی با سیل زدگان است تا بلکه مرحمی بر آلام آنان صورت پذیرد.

وی، با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب استان در سه گروه به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند اظهار داشت: گروه اول از طلاب و روحانیون استان یزد با حضور 40 به مناطق سیل زده اعزام شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد با بیان اینکه روحانیون و طلاب استان با ثبت نام داوطلبانه، علاقه مند به حضور در مناطق سیل زده هستند تصریح کرد: گروه دوم اعزامی روحانیون و طلاب استان یزد  ده روز گذشته با حضور قریب به 100 نفر از این عزیزان به استان‌هایی که درگیر سیل هستند اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر نیز گروه سوم از روحانیون و طلاب استان که 130 هستند از شهرستان اردکان به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد با بیان اینکه گروه اول به استان بازگشتند تصریح کرد: برخی از این افراد پس از چند روز استراحت باز در گروه‌های بعدی ثبت نام کردند تا بتوانند به هموطنان سیل زده خود کمک رسانی کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد به برنامه‌های روحانیون و طلاب استان در مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد با حضور خالصانه خود در این مناطق آماده همکاری در هر فعالیتی هستند تا بتوانند کمکی برای آنها باشند و همچنین در این بین برنامه‌های تبلیغی نیز اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha