جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان:

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: نشست معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، اولین نشست معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان در سال 98 در مدیریت این استان برگزار شد.

در این جلسه، خانم جمالی زاده با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و تقدیر از همکاران جهت کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده، به روایتی از امام علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: حضرت می فرمایند: «از کسانی مباش که آخرت را بدون عمل آرزو می کند»، از این رو، عقل و عمل و تلاش به تنهایی کافی نیست و عنایت و امداد الهی نیز برای هدایت لازم است.

وی با توجه به گستردگی مسائل آموزشی، راه اندازی سامانه جدید آموزش و نیاز روزافزون به تبادل نظر، تعمیق و گسترش مباحث آموزشی به ‌ویژه اندیشه‌ های نو در زمینه آموزشی، مباحث مربوط به ارتقای اساتید و پذیرش حوزه های علمیه، برگزاری این نشست‌ها را امری ضروری دانست و افزود: برگزاری نشست های آموزشی با رویکرد مهارت افزایی و ارتقای فعالیت های عملی یکی از اهداف برگزاری این جلسه بوده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان نکاتی پیرامون مهارت افزایی و ارتقاء فعالیت های عملی  معاونین آموزش بیان کرد.               

جمالی زاده عنوان کرد: برگزاری نشست های آموزشی فصلی، نشست های ویژه اساتید با رویکرد علمی و برگزاری دوره های آموزشی ویژه اساتید دروس مهارت های پژوهشگری از مصوبات جلسه بوده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha