سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم نجیب عراق کمک های ایران اسلامی را در مواقع حساس امنیتی فراموش نکرده اند، گفت: کمک های مردم عراق به سیل زدگان تیر خلاص به قلب دشمنان وحدت بود.

 حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به وقوع حادثه سیل اخیر در کشور و ارسال کمک های بشر دوستانه مردم عراق به سیل زدگان با شعار« حُبُّ الحُسَینِ یَجمَعُنا »، گفت: پیام های که بر روی کامیون های کمک رسانی عراقی نصب شده بود برای تفرقه افکنان و دشمنان اتحاد دوملت مسلمان عراق و ایران خیلی نگران کننده بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه ادامه داد: ورود کاروان کمک های انسان دوستانه ملت عراق برای امداد رسانی به سیل زدگان، نقشه های شیطنت آمیز دنیای کفر را خنثی و این پیام را به جهان کفر و دشمنان وحدت مخابره کرد که هرگز جدایی بین دو ملت دوست و برادر ایران و عراق اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه دوستی مردم عراق و ایران ریشه در تاریخ دارد و نباید فراموش کرد که مسبب جنگ تحمیلی عراق بر ایران، صدام دیکتاتور بود، گفت: باید بدانیم حزب  بعث با حمایت چه کسی با ایران جنگید؟ مگر نه اینکه آمریکای جنایتکار، صدام تروریست را به جان ملت ایران انداخت.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی سلاح شیمیایی را در اختیار دیکتاتور عراق گذاشتند و آن جنایت ها را علیه رزمندگان اسلام و شهروندان ایرانی بکار گرفت،اظهار کرد: خباثت آمریکا دیروز با تحمیل جنگ از طریق صدام، امروز هم تشدید تحریم ها، وقت کشی در قضیه برجام و ممانعت از ارسال کمک های بین المللی برای سیل زدگان را شاهدیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم نجیب عراق کمک های ایران اسلامی را در مواقع حساس امنیتی فراموش نکرده اند، گفت: کمک های مردم عراق به سیل زدگان تیر خلاص به قلب دشمنان وحدت بود.  

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه کسانی امروز چشم دیدن دوستی و برادری عراق و ایران را ندارند و از کمک های اهدایی عراق به سیل زدگان ابراز نگرانی می کنند، افزود: حب امام حسین(ع) باعث اجتماع جوانان ایرانی و عراقی در یک صف واحد و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش گردید.  

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان گفت: مردم عزیز در مقابل مکر و حیله های وهابیت خبیث که نمونه آن را در دستگیری 3 نفر از عوامل خرابکار در بین مردم خوزستان دستگیر شدند، لزوم هوشیاری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha