شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار ماینده ولی فقیه در فارس با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دژکام با حضور در بیت آیت الله موسوی جزایری، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، با آیت الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، آیت الله جزایری از کمک ها و مساعدات امام جمعه و مردم شیراز که به موقع و در اولین روزهای حادثه بود، تشکر کرد و گفت: کمک های خالصانه شما، در مرحله ای حساس و زمانی که بسیار نیازمند به کمک بودیم به دست ما رسید و بنا بر کلام معروف بزرگان این لطف شما به مردم خوزستان  «صدر عن اهله و وقع فی محله.»

نماینده ولی فقیه استان فارس، ضمن شکرگزاری از خداوند برای توفیق یاری مردم سیل زده خوزستان، این کمک ها را وظیفه دینی و اخلاقی خود دانسته و از ادامه‌ی کمک ها به مردم سیل زده خوزستان خبر داد.

آیت الله موسوی جزایری، در تشریح وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، گفت: در این ایام، سعی ما بر آن است که سیلاب وارد شده به استان، کنترل شود و سیل تا حد امکان فروکش کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: در اثر این حادثه، مناطقی وجود دارد که کاملا متاثر از سیل هستند و برخی جاده های از اصلی مواصلاتی شهرهای استان زیر آب رفته اند؛ به گونه ای که در برخی مناطق مانند بامدژ و اطراف آن، آب از سقف خانه ها نیز عبور کرده است.

لازم به ذکر است، حجت السلام والمسلمین دژکام در پاسخ به درخواست آیت الله موسوی جزایری برای یاری در جبران خسارات سیل خوزستان، به ایشان قول مساعدی برای همکاری داده و تاکید کرد: مردم فارس، مردمی بسیار با عاطفه و دلسوز هستند و حتما، در این امر پیشگام خواهند بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha