جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 489185
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
پیام تسلیت حوزه علمیه فارس

حوزه/ پیکر ۲ امدادگر اردبیلی که از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل بودند و برای امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده لرستان آمده بودند، با حضور مردم قدرشناس، در خرم آباد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، عصر امروز در مراسم تشییع امدادگران اردبیلی که در مسیر خدمت رسانی به سیل زدگان بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، گفت: مردم لرستان یاد کسانی که در روزهای سخت در کنار آنها بودند را فراموش نخواهند کرد و همواره ایثارگری ها را به یاد دارند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بعد از مراسم تشییع جانباختگان به همراه حجت الاسلام رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور از دو مجروح دیگر سانحه رانندگی امروز امداد گران ،که در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری هستند عیادت و شفای عاجل آنها را از خداوند خواستار شدند . 

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و  استاندار لرستان جان باختن ۲ امدادگر اردبیلی که از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل بودند  و برای امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده لرستان آمده بودند را به ملت  شریف ایران اسلامی و خانواده های آنها تسلیت گفتند.

تقدیر از تلاش های سازمان هواشناسی

 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین امروز در دیدار با رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در سیل اخیر موجب کاهش تلفات و خسارت جانی شد گفت: سیل آزمونی برای همه تا با کسب تجربه بتوانیم نقاط قوت و ضعف را بررسی کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با قدردانی از تلاش مرکز هواشناسی لرستان، بیان داشت: آمادگی مردم و مسئولان ،هماهنگی دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی که بخش عمده آن مرهون پیش بینی های هواشناسی بوده در سیل اخیر موجب کاهش خسارات جانی شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha