پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله عبد الامیر قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در حضور نایب رئیس مجلس اعلا از "یان کوبیش" هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان استقبال کرد و دو طرف در خصوص اوضاع لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در حضور نایب رئیس مجلس اعلا از "یان کوبیش" هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان استقبال کرد و دو طرف در خصوص اوضاع لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

آیت الله قبلان در این دیدار اشاره کرد: تجاوز های اسرائیل به حاکمیت لبنان از طریق دریا، هوا و زمین، امنیت و استقرار داخلی و منطقه ای را تهدید می کند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی منبع شرارت در منطقه و مسئول تمامی بحران ها و مشکلاتی است که در پی اشغالگری و تجاوز آن به وجود آمده است و این رژیم همچنان بخشی از لبنان را اشغال کرده و ثروت های آبی آن را به سرقت برده است.

آیت الله قبلان افزود: حافظه ما همچنان پُر است از جنایت های وحشیانه ای که این رژیم علیه مردم بی گناه به ویژه کشتار قانا، مرتکب شده که در برابر چشم و گوش سازمان ملل متحد انجام گرفت.

رئیس مجلس اعلای شیعیان تصریح کرد: مقاومت یک ضرورت ملی و انسانی برای آزادی لبنان و دفاع از حاکمیت و استقرار آن در برابر اشغالگران و تهدید های اسرائیل بوده و است و این غیر قابل قبول است که آن را تروریست بخوانند با این حال که با راستی و شجاعت در برابر تروریسم صهیونیستی و تکفیری مبارزه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha