پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان

حوزه/ اولین جلسه مجمع عمومی کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا علاءالدین از برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها گرگان با هدف ساماندهی این کانون خبر داد.

 وی گفت: این جلسه با حضور 50 نفر از دانش آموخته سطح یک، دو و سه عضوِ کانون، در محل سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

معاون فرهنگی این مدرسه خطاب به دانش آموختگان حاضر در جلسه بیان کرد: گردهمایی دانش آموختگان در قالب مجمع عمومی این کانون که با طی مراحل مندرج در آیین نامه انجام گرفته، اولین گام برای تاسیس سازمان مردم نهاد (سمن) است.

 علاءالدین، ساماندهی، ارتقا و حمایت از بکارگیری طلاب دانش آموخته را از اهداف کانون دانش آموختگان دانست.

وی ضمن تبیین وظایف کانون و ساختار سازمان مردم نهاد برای شرکت کنندگان در جلسه، حضور حداکثری، فعال و خودجوش آنان را در برنامه ها و فعالیت های کانون امری ضروری برشمرد و بر جدیت در این امر تاکید کرد.

استاد حوزه خواهران ضمن بیان شرایط عضویت در کانون افزود: داشتن تعهد، مسولیت پذیری و همکاری با هیات مدیره جهت دستیابی به اهداف مطلوب این سازمان امری است که باید همه اعضای کانون بدان اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه این جلسه 14 نفر از دانش آموختگان جهت عضویت در هیأت مدیره این سازمان کاندیدا شدند که بعد از معرفی اجمالی خود و بیان سوابق فعالیت های فرهنگی تبلیغی با رای حاضرین، 5 نفر به عنوان هیأت مدیره اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.          

خانم علاءالدین در پایان به سؤالات دانش آموختگان پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha