جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد جامع همدان

حوزه/ مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نماز جماعت ظهر و عصر مسجد جامع همدان به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مسلم مخفی مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسجد جامع شهر همدان در بین مردم و مومنین جایگاه ویژه‌ای دارد و  همواره پایگاهی مهم از لحاظ معنوی و اجتماعی و سیاسی بوده است اظهار داشت: تاکید نماینده محترم ولی فقیه در استان بر رونق و پویایی و محوریت این مسجد مهم است.

وی افزود:  نماینده ولی فقیه در استان اهتمام و توجه ویژه ای به ارتباط مستقیم و مستمر با مردم دارند لذا ایشان تصمیم گرفتند که نمازهای جماعت ظهر و عصر را در مسجد جامع اقامه کنند تا از نزدیک ارتباط ایشان با عامه مردم عزیز برقرار باشد و مسائل و مشکلات را مطلع شوند.

مخفی با بیان اینکه  از هفته آینده حجت الاسلام والمسلمین شعبانی حداقل 4 روز در هفته برای اقامه فریضه ظهر و عصر در مسجد جامع حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان حضور در سایر مساجد و نیز سرکشی به شهرستان ها و دیدار با اقشار مختلف مردم را در برنامه دارد که به زودی اجرایی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha