شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک رسانی طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده کشور

دبیر ستاد کمک رسانی به سیل زدگان حوزه علمیه استان بوشهر از خدمت رسانی ۴ گروه جهادی طلاب حوزه علمیه بوشهر در مناطق سیل زده خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای امدادرسانی و یاری رسانی به سیل زدگان استان خوزستان اظهار داشت: پس از وقوع سیل در این استان هیأت پنج نفره روحانیون استان جهت شناسایی و برنامه ریزی برای امدادرسانی به سیل زدگان به خوزستان و روستاهای شهرستان باوی اعزام شدند که در این بازدید چهار روستای شهرستان باوی مورد شناسایی و ارزیابی قرار گرفت.

دبیر ستاد کمک رسانی به سیل زدگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: پس از شناسایی مناطق تا کنون چهار گروه جهادی متشکل از روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان به مناطق سیل زده استان خوزستان برای امدادرسانی اعزام شدند همچنین علاوه بر آن تعداد 50 طلبه و روحانی به صورت ساماندهی شده به همراه کمک های مردمی جمع آوری شده به یاری سیل زدگان شتافتند.

وی بیان داشت: این اعزام ها تا برطرف شدن وضعیت اضطراری مناطق سیل زده ادامه خواهد یافت و برنامه ریزی هایی نیز بدین منظور برای اعزام طلاب پس از ماه مبارک رمضان انجام شده است.

حجت الاسلام بردستانی، کمک به نیروهای جهادی و اهالی روستا در استحکام بخشیدن به سیل بندها و ایجاد سیل بند، پاکسازی منازل از وجود گل و لای و نیز برگزاری برنامه های فرهنگی و جشن های شعبانیه و اقامه نماز جماعات در روستاها را از جمله فعالیت های گروه های جهادی روحانیون و طلاب استان بوشهر در مناطق سیل زده خوزستان عنوان کرد.

دبیر ستاد کمک رسانی به سیل زدگان حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: مشکلات مربوط به سیل زدگان از طریق ستاد مرکزی سپاه استان بوشهر مستقر در شهرستان باوی پیگیری می شود و بر این اساس برنامه ریزی هایی جهت حضور مستمر روحانیون استان به صورت هفتگی در مناطق سل زده انجام می شود.

وی ادامه داد: به زودی مدیر و تعدادی از معاونان مدیریت حوزه علمیه استان برای یاری رسانیدن به سیل زدگان و بازدید از روند کمک رسانی روحانیون اعزام شده به خوزستان اعزام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha